
جلسه هفتگی دانشجویان با استاد ، پروفسور شهرام محمدنژاد، در ساعت 15 مورخ 27/09/91 برگزار شد . در ابتدای جلسه پروفسور راجع به پیشنهاد پروژۀ آقای امیری راد مطالبی را بیان کردند و نقاط قوت و ضعف آن را جهت بررسی و اصلاح عنوان نمودند. سپس مهندس دهدست در خصوص عنوان مقاله و محتوی آن صحبت کرده و توضیحاتی ارائه کردند و مشورت های لازم را در این زمینه با پروفسور انجام دادند. خانم زهرا فرخی به عنوان عضو جدید دانشجوی دوره کارشناسی خود را معرفی کردند و مهندس بهرامی موضوعات پیشنهادی خود را در زمینه اپتوالکترونیک برای خانم فرخی ارائه نمودند و پروفسور راهنمایی های لازم را در این زمینه انجام دادند. سپس مهندس جوینده راجع به مقالۀ مشترکشان با آقای بهرامی صحبت کردند و توضیحاتی ارائه نمودند و سپس مهندس بهرامی روند پیشرفت کتاب در دست تألیف را ارائه نمودند. |